Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Μαθήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής με παιχνίδια ψυχοκινητικής αγωγής




Τα παιδιά παίζοντας, χορεύοντας και τραγουδώντας γνώρισαν  στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς που πέρασε  σήματα και κανόνες Κυκλοφοριακής Αγωγής. Έπαιξαν   με τον «ΣΤΑΜΑΤΗ» και τον «ΓΡΗΓΟΡΗ», μείωσαν   ταχύτητα στις επικίνδυνες στροφές, ακολούθησαν  υποχρεωτική πορεία στα μπλε σήματα «πάγωσαν » στο πολύγωνο σήμα που έγραφε STOP.

Ζωγράφισαν τα σήματα και υπενθύμισαν  στους γονείς τους τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας λέγοντας «Δίνουμε χρήματα για Βιβλία και όχι για κλήσεις»!!!

  Μέσα από εξαιρετική  ποικιλία ψυχοκινητικών παιχνιδιών ασχολήθηκα  με το σχεδιασμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων αμβλύνοντας έτσι την κυρίαρχη βιβλιοκεντρική πρακτική στο ελληνικό σχολείο.     Με διάφορες ευχάριστες δράσεις  που τις συνέδεσα  με δραστηριότητες κινητικές, μουσικές, εικαστικές, και δραστηριότητες  λόγου τα παιδιά έπαιξαν  παντομίμα, χόρεψαν , ζωγράφισαν , αυτενεργήσανε.

   Για το σχεδιασμό των δράσεων ακολούθησα τη μέθοδο της αποκλίνουσας παραγωγικότητας(divergent production, style H),της καθοδηγούμενης εφευρετικότητας  (Guided Discovery, style F)και της συγκλίνουσας εφευρετικότητας (Convergent Discovery, style C).
Τα μαθήματα της Κυκλοφοριακής Αγωγής συνδέθηκαν και με το μάθημα της Αγγλικής γλώσσας με την κα Αφροδίτη Κέμου και της  Γαλλικής  με τις  κυρίες  Ροζέτα Γκάλο και  Ζεϊμπέκη Χρυσούλα.Στην τελετή λήξς τέλος της σχολικής χρονιάς 2011-2012 οι μαθητές της Δ΄τάξης του5ου Δημοτικού έδωσαν μαθήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής μπροστά σε γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς!






   



 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου